Nieuwe Tv-series | Winter 2016 editie

Afgelopen herfst werden er weer heel wat nieuwe series op ons losgelaten, de een gelukkig wat beter dan de andere. Sommige veelbelovende nieuwkomers draaiden uit op regelrechte sissers (I’m looking at you Fear the Walking Dead & The Bastards Executioner!). Andere debutanten zoals Jessica Jones en Ash Vs. Evil Dead konden mij dan weer een pak meer bekoren. Ondertussen is het winter, een periode waar doorgaans heel wat nieuwe series in gereleased worden. Laten we eens kijken wat er ons deze winter te wachten staat!

NIEUWE SERIES OM NAAR UIT TE KIJKEN – WINTER 2016

*TELENOVELA | NBC |SEIZOEN 1 START OP 4/1/2016
Een nieuwe serie met Eva Longoria. Na Desperate Housewives verdween ze enkele jaren van de radar op televisioneel vlak. Of Telenovela een flop of een hit wordt valt nog af te wachten, ik loop er alvast niet meteen warm voor. 

* THE SHANNARA CHRONICLES | MTV | SEIZOEN 1 START OP 5/1/2016
De eerste recensies zijn nogal mediocre te noemen. Hopelijk weet deze serie te groeien naarmate het seizoen vordert, want potentieel zit er zeker en vast genoeg in. Ohja, nice to see the almighty Crixus again ;)! 

*SHADOWHUNTERS | FREEFORM | SEIZOEN 1 START OP 12/1/2016
Om eerlijk te zijn ziet deze trailer er vrij crappy uit, wat nooit veel goeds voorspeld. Ik vermoed dat deze serie hetzelfde erbarmelijke niveau zal halen als zijn filmische tegenhanger. Geef me dan maar Teen Wolf.

 

*SECOND CHANCE | FOX | SEIZOEN 1 START OP 13/1/2016
Nog eentje waar ik zware twijfels over heb. Het plot is niet meteen origineel te noemen en ook de trailer maakt me niet erg warm. Ik voorspel een cancel reeds na het allereerste seizoen. 

 

*COLONY | USA | SEIZOEN 1 START OP 14/1/2016
De terugkeer van Josh Holloway (na Lost) naar het kleine scherm vorig jaar was niet meteen een succes te noemen. Hopelijk voor hem draait het ditmaal beter uit met Colony. Hier kijk ik stiekem wel naar uit, hopelijk wordt het ook wat! 

 

*BILLIONS | SHOWTIME | SEIZOEN 1 START OP 17/1/2016
Got high hopes for the one! 

 

*DC’S LEGENDS OF TOMORROW | THE CW | START OP 21/1/2016
Superheldenseries van The Cw vind ik nu niet meteen geslaagd. Ik heb al ettelijke malen geprobeerd om Arrow een nieuwe kans te geven, maar het is eigenlijk echt slecht.. Aan The Flash wil ik zelfs niet beginnen! Geef me dan maar de meer donkere en meer realistische superheldenseries van Netflix. Deze ga ik wel een kans geven, maar ik verwacht er zeker niet veel van. 

 

MAD DOGS | AMAZON | START OP 22/1/2016
Now, this is more like it! Als deze zo goed wordt als ik denk dat hij gaat worden, gaat het knallen geblazen worden! 

*THE X-FILES | FOX | START OP 24/1/2016
The x-files, aaahhhhh! Zeker en vast een must see. Hopelijk doen ze de oude serie geen oneer aan!!!!

*THE OUTSIDERS | WGN | START OP 26/1/2016
Langs de ene kant lijkt me dit een interessant uitgangspunt, langs de andere kant vrees ik dat het veel te overdreven zal zijn. Wait and see. 

*VINYL | HBO | START OP 14/2/2016
HBO maakt tegenwoordig best wel een heleboel series. Hoewel sommige niet meer altijd dezelfde hoogstaande kwaliteit als vroeger bevatten, zie ik het bij deze wel goed komen! 

*UNDERGROUND | WGN | START OP 9/3/2016
Dit kan alle kanten uit.. Lijkt me eigenlijk een beetje over-the-top te worden, wat de dramatiek van de serie niet ten goede zou komen. Afwachten dus. 

Zit er voor jullie ook wat interessants tussen of vinden jullie het, net zoals ik, maar zozo? Naar welke nieuwe series gaan jullie zeker kijken? 

6 gedachtes over “Nieuwe Tv-series | Winter 2016 editie

  1. Niet normaal om te zien hoeveel er uit komt. Zelf kijk ik niet zoveel series, maar er zitten wel interessante tussen. Maar eerst eens m’n achterstand van al uitgebrachte series weg zien te werken.

    Like

  2. Ik ben een beetje huiverig als het aankomt op nieuwe series. In het verleden te vaak geconfronteerd me een leuke serie die veel te vroeg gecanceld is. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar volledige seizoenen / series waardoor ik mijn eigen tempo kan bepalen.

    Van de nieuwe lichting kijk ik overigens wel uit naar Vinyl en Billions.

    Like

Geef een reactie

