De Beste Terugkerende TV-Series: Herfst 2015 Editie

Na de vorige lijst met nieuwe series die deze herfst op het kleine scherm verschijnen, volgt het lijstje met de terugkerende series waar ik halsreikend naar uit kijk.

Z Nation – Seizoen 2 (15 afl) – SYFY – 12/9/2015Z-Nation-Wiki_key-art_poster_001

“De eerste afleveringen van seizoen 1 waren behoorlijk bagger, maar werd nadien een pak beter. De eerste afleveringen van seizoen 2 kijken alvast erg lekker weg.”

Doctor Who – Seizoen 9 (12 afl) – BBC – 19/9/2015what-can-doctor-who-season-9-learn-from-guardians-of-the-galaxy-what-is-peter-capaldi-to-415700

“Het 2e seizoen met Peter Capaldi. Seizoen 8 stelde niet teleur en seizoen 9 belooft minstens even goed te zijn. Alvast een must-watch voor mij.” 

Once Upon A Time – Seizoen 5 (22 afl) – ABC – 27/9/2015tumblr_nuez5pgQXG1uw4m2ao1_500

“Met OuaT zit ik in feite nog maar aan seizoen 3, waarbij het wat langdradig begon te worden. Binnenkort toch maar eens aan seizoen 4 beginnen. Seizoen 5 belooft alvast een andere wending aan te nemen.” 

Brooklyn Nine Nine – Seizoen 3 (+- 22 afl) – FOX – 27/9/2015brooklynninenine

“De enige komedie in de lijst die ik echt de moeite waard vind. Geen hoogvlieger, maar wel leuk voor eens een luchtige serie tussendoor.” 

IZombie – Seizoen 2 (13 afl) – The CW – 6/10/2015izombie

“Ah, naar deze kijk ik wel erg uit. Seizoen 1 was voor mij echt één van de verrassingen van het voorbije jaar. Liv moet zowat de meest sexy zombie ooit zijn, moest ik dan zelf niet in een zombie veranderen mocht ze mij altijd eens komen bijten :p Goed dat The CW maar 13 afleveringen maakt van deze, 22 afleveringen vind ik in feite echt teveel waardoor er teveel mindere afleveringen of fillers in te komen zitten. Hou het maar bij 13 voor deze, is véél beter ;).” 

Supernatural – Seizoen 11 (23 afl) – The CW – 7/10/2015supernatural

“Seizoen tien heb ik nog steeds niet gezien, het zijn zoveel afleveringen dat er haast niet meer doorheen te komen is.. Toch blijft dit een goede serie. Ik vraag me alleen af hoelang ze nog kunnen blijven doorgaan, binnenkort zijn ze bejaard en zijn ze nog steeds op demons aan het jagen..” 

American Horror Story Hotel – Seizoen 5 (13 afl) – FX – 7/10/2015rs_560x415-150713113612-1024.american-horror-story-teaser.jw.71315

“American Horror Story Freakshow begon goed, maar zonk erna weg in het diepe moeras. Hopelijk doet deze “Hotel” het beter, met Lady Gaga bij de cast gevoegd moet het alleszins iets speciaals geven!” 

The Vampire Diaries – Seizoen 7 (22 afl) – The CW – 8/10/2015vampire diaries

“Deze kijk ik persoonlijk niet zelf, maar ik weet dat velen onder jullie halsreikend naar deze zitten uit te kijken dus ik zet hem er gelijk even bij ;)” 

The Originals – Seizoen 3 (22 afl) – The CW – 8/10/2015the originals

“Ook deze kijk ik niet zelf, zelfde reden als deze hierboven dus! “

Reign – Seizoen 3 (22 afl) – The CW – 9/10/2015reign

“Damn wat brengt The CW veel series uit in dezelfde periode (en dan heb ik Arrow en The Flash nogeens niet in deze lijst opgenomen..). Persoonlijk vind ik het vreemd dat The CW deze series allemaal op hetzelfde moment uitbrengt, het lijkt mij een overkill aan aanbod, het lijkt mij slimmer dat ze hun series zouden spreiden doorheen het jaar.. “

The Walking Dead – Seizoen 6 (16 afl) – AMC – 11/10/2015The_Walking_Dead_Season_6_

“Seizoen 5 was eindelijk terug beter dan de voorgaande seizoenen. Hopelijk weet seizoen 6 die lijn verder te trekken en we zijn terug vertrokken voor een festijn vol rottende zombie-actie.” 

Fargo – Seizoen 2 (10 afl) – FX – 12/10/2015w270o4rahsit-full

“Fargo seizoen 1 was echt steengoed! Als FX seizoen 2 even boeiend kan maken, hebben ze wederom een topper in handen.” 

Da Vinci’s Demons – Seizoen 3 (10 afl, laatste seizoen) – STARZ – 24/10/2015da vinci demons

“Da Vinci’s Demons, why are you leaving me 😦 ? Hoewel seizoen 1 slecht mediocre was, groeide Seizoen 2 van deze serie naar een verdomd sublieme serie uit! Wat waren die scènes met Leonardo da Vinci bij de Inca’s vet zeg! Zooooo jammer dat Starz er de stekker uithaalt en dat seizoen 3 helaas de laatste is (zelfs Leonardo laat er het hoofd bij hangen..). Hopelijk wordt het toch nog een dikke knaller! “

Zo, dit waren de terugkerende series waar ik deze herfst naar uitkijk. Tel daarbij de nieuwe series van mijn vorige post bij op, en je weet dat ik meer dan genoeg heb om naar te kijken, dat worden nog drukke (maar oh zo fijne) avonden 😉

Naar welke serie gaan jullie weer kijken deze herfst ? 
Greetz & enjoy watching your favorite series! 

4 gedachtes over “De Beste Terugkerende TV-Series: Herfst 2015 Editie

Geef een reactie

