The Jungle Book (2016) filmtrailer is er!

Ik heb intussen zoveel films in mijn leven gezien dat ik nog maar weinig verrast wordt door de vaak met cliché volgestouwde films die recent in de zalen uitgebracht worden. Tegenwoordig kijk ik ook zo min mogelijk trailers omdat ze vaak teveel laten zien, maar bij deze was ik wat te nieuwsgierig om te wachten :D. Het belooft een heel spektakel te worden, maar of hij daadwerkelijk goed wordt valt nog bang afwachten.

Oordeel zelf, wat vinden jullie van de trailer? Kijken jullie uit naar de film? 

15 gedachtes over “The Jungle Book (2016) filmtrailer is er!

      1. Winnie the pooh and the gang in real life? Ik denk dat ik dat eerder eng zou vinden haha! Zou een goeie horror van kunnen gemaakt worden. Nu ik er zo bij nadenk, dat zou eig best nog wel een zalige film kunnen opleveren haha 😀

        Liked by 1 persoon

  1. Hoe vaker ik hem bekijk hoe meer ik er naar uit kijk eigenlijk 🙂 Het moet wel niet de Disney magie verliezen idd 😀 Please don’t be as disappointing as the other live action fairy tales pleaaaaase 😀

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

